FOTO Televiziunea care continuă difuzarea știrii celor 3 case ale lui Kovesi, deși informația a fost infirmată de autoritățile europene de resort

Una din televiziuni continuă să propage minciuna conform căreia Kovesi ar avea 3 case în SUA. Concret, B1 a difuzat știrea caselor lui Kovesi și în cursul dimineții zilei de 27 februarie, deși aceasta a fost infirmată chiar și de autoritățile europene de resort, fapt semnalat și de expertul în securitate Iulian Fota.

"O mizerie, mai ales că în dimineață asta, când a fost difuzată "știrea" se știa deja că totul este o făcătură. O țară care trăiește din minciună nu poate avea un viitor bun! Și dacă LCK este atât de vinovată de ce nu este atacată cu faptele comise și este nevoie de minciuna asta continuă? Sau te pomenești că NU este vinovată de acuzațiile aduse?
P.S. Acuzațiile aduse au fost infirmate de autoritățile europene de resort", a scris Iulian Fota într-o postare pe Facebook. 

Amintim că marți, 26 februarie, chiar în ziua în care Codruța Kovesi avea să fie audiată la Bruxelles de către LIBE - Comisia pentru libertăţi civile, justiţie şi afaceri interne a Parlamentului European – în vederea susținerii candidaturii pentru funcția de procuror șef european, luju.ro, site afiliat Antena3, și România Tv au lansat un nou atac la adresa fostei șefe a DNA, invocând o serie de descoperiri ale „Serviciului european de acțiune externă”. Acesta din urmă ar fi reușit să afle că Laura Codruța Kovesi este rezident american și că deține TREI case în Michigan. Pe una chiar ar fi reușit s-o identifice și cei de la RomâniaTV și s-o localizeze cu ajutorul google. 

CITIȚI MAI MULTE AICI: https://www.podul.ro/articol/propaganda-toate-tunurile-pe-kovesi-in-ziua-audierilor-de-la-bruxelles-ciutacu-si-luju-fosta-sefa-a-dna-are-trei-case-in-statele-unite-avem-si-documente-4422.html