Ecaterina Andronescu, un pion util în planul PSD de a păstra un electorat incult EXCLUSIV

Părinții, profesorii, experții în educație au aflat cu stupoare despre ultima idee elucubrantă a Ecaterinei Andronescu, actualul ministru al Educației, susținută de coaliția guvernamentală PSD-ALDE. Concret, aceasta vrea să schimbe legea pentru ca inclusiv elevii din clasa I să poată rămână repetenți. Până în acest moment, învățătorul nu putea lăsa repetent un elev în clasa I, respectiv a II-a. 

”Din păcate este o prevedere legală. Până în clasa a III-a, nu îi poate lăsa repetenţi, dar eu cred că trebuie să revenim asupra acestui lucru, pentru că iată unde suntem: ajungem la clasa a VIII-a şi atunci constatăm că nu ştiu să scrie bine, să calculeze şi 36% nu sunt în stare să ia 5 la evaluarea de la clasa aa VIII-a. Obiectivele trebuie să le stabilim prim lege şi fişa postului profesorului,” a declarat ministrul Educaţiei la Digi24

Pe această cale, vreau să vă aduc la cunoștință (pentru unii poate nu este un aspect nou) unul din motivele pentru care PSD, în toată istoria sa, a îngropat învățământul românesc. Ideea fluturată de Ecaterina Andronescu face parte dintr-o lungă listă de deliruri PSD-iste de sorginte bolșevică care au avut, au și vor avea efecte grave asupra nivelului intelectual al românilor. Înainte de prezentarea cadrului general, invoc un fragment dintr-un interviu acordat de fostul ministru al Educației, Mircea Miclea, în care este analizată măsura care ar permite ca elevii de clasa I să poată fi lăsați repetenți. Efectul măsurii este desigur plafonarea elevilor încă din fașă. Din rațiuni comunistoide, Ecaterina ”Abramburica” Andronescu nu înțelege că fiecare elev care trece prin școală este diferit atât ca înclinații, atât la nivel de configurație psihologică, atât ca nivel de adaptare la cerințele sistemului de educație ș.a.m.d., pentru că așa cum spune și fostul ministru al Educației, creierul este încă în formare în acea perioadă - aspect pe care ministrul PSD-ist se pare că nu-l pricepe nici la vârsta senectuții.

”Sunt unii copii care de la început evoluează extrem de repede, sunt alții care la început evoluează greu și apoi explodează, recuperează. De aceea a-i descalifica de la început e în detrimentul lor și este incorect, pentru că același copil care acum s-ar putea să nu fie la fel de bun în clasa I ar putea recupera, dacă este ținut în aceeași cohortă, dacă nu îl stigmatizezi.

Făcându-l să fie repetent din clasa I, deja îl stigmatizezi, în condițiile în care creierul lui este încă în formare. Nu ai un creier format, sistemele de învățământ asta trebuie să facă, să ajute prin programe remediale. Adică îl menții în aceeași cohortă de vârstă, îl menții în aceeași clasă, dar ai programe remediale care îl ajută să recupereze rămânerile în urmă. Nu îl pui într-o altă clasă, stigmatizându-l, și punându-l în același sistem școlar“, a răspuns fostul ministru al Educației, Mircea Miclea, pentru edupedu.ro.

Acum, revenind la cadrul general care include măsurile devastatoare luate de PSD pentru educația românească, precum cea invocată anterior, trebuie să punem accentul pe principala caracteristică a programului de învățământ al formațiunii social-democrate, și anume că este de natură comunistoidă, dar, spre deosebire de PCR, "social-democrații" actuali sunt constrânși de cadrul democratic să nu acționeze la fel de abuziv împotriva poporului român, în general, și împotriva intelectualității, în particular. 

În perioada comunistă, intelectualitatea a fost persecutată masiv de Securitate și PCR. Intelectualii, cei care își permiteau să gândească diferit față de felul în care gândeau bolșevicii, au fost prigoniți de regimul dictatorial. Fenomenul Pitești, carte scrisă de Virgil Ierunca, respectiv Aiud însângerat, redactată de Grigore Caraza, sunt (printre multe, multe altele) cărți de referință pentru oricine vrea să înțeleagă ce a însemnat genocidul bolșevic din România. Scriitorul și disidentul Aleksandr Soljeniţîn – laureat al Premiului Nobel pentru literatură – considera că experimentul de la Piteşti a fost „cea mai teribilă barbarie a lumii contemporane“, iar istoricul François Furet, membru al Academiei Franceze, a considerat „Fenomenul Piteşti“ „una dintre cele mai cumplite experienţe de dezumanizare pe care le-a cunoscut epoca noastră“. 12 tineri au murit în cadrul Experimentului Piteşti şi câteva mii au fost schingiuiţi. Sute de foşti deţinuţi au rămas cu traume psihice sau fizice pe viaţă. Toată această practică a existat pentru a nu fi pusă în pericol poziția de putere pe care o aveau comuniștii în România în perioada 1948-1989. 

După 1989 s-a produs schimbarea de regim în România, dar din păcate puii de comuniști sau chiar comuniștii înșiși (travestiți în diverse pensaje politice) s-au perindat în continuare la putere. Ecaterina Andronescu este un simplu pion (printre mulți alții) prin intermediul căruia PSD, partidul moștenitor al PCR, găsește de cuviință să-și desfășoare puterea. Cum poate contribui Abrambiruica, din postura de ministru al Educației (desigur că nu doar ea poartă vina) la menținerea PSD la putere? Este foarte simplu. Cu cât educația merge în România mai prost, cu atât va exista un electorat din ce în ce mai captiv pentru PSD și mai ușor de manipulat. PSD nu mai poate persecuta direct oamenii care nu se supun partidului precum a făcut-o PCR, ci au nevoie de măsuri adiacente de îndobitocire a populației. Cu cât un elev iese mai puțin mobilat intelectual și mai puțin adaptat la cerințele societății, cu atât va fi mai dependent de stat, lucru ce îi convine de minune partidului-stat PSD, iar aici intervin două paliere, cel educațional și cel mai nișat al economiei. 

Cu ce își cumpără PSD electoratul în fiecare campanie? Cu promisiuni. Desigur, nesustenabile. Votanții PSD, în majoritatea lor cu o educație precară, nu înțeleg că 50 de lei în plus de la stat pe fluturașul de pensie în plus la salariul minim, sau orice venit fără o economie bazată pe producție nu înseamnă o creștere a nivelului de trai, pentru că, ulterior, când se trage linia la finalul lunii, se poate observa cu ușurință că nivelul cheltuielilor a crescut cu mult peste acea sumă modică.

Dacă elevii ies șubrezi din punct de vedrere intelectual din școli, atunci PSD va avea pe cine să mintă în continuare. Exemplul economic este unul dintre foarte multe. Inclusiv la nivel de cultură politică PSD are grijă să nu permită să existe prea mulți cetățeni cu spirit critic. Din 2016 și până acum se fac eforturi în spatele ușilor închise pentru a reduce fondurile facultăților umaniste. De ce? De acolo ies cetățeni cu gândire critică care vor taxa orice derapaj al PSD. Până acum, schema le-a ieșit destul de bine. PSD a deținut cel mai mult puterea după 1989 pentru că au votanți captivi care se mulțumesc să muncească pe un salariu modest (sau să nu muncească deloc) pentru a avea bani seara să ofere copiilor o pungă de pufuleți în timp ce ei se așază în fotoliu și se uită la un meci de fotbal în timp ce își beau satisfăcuți berea Neumarkt din butelcuța de 1 litru. 

Cum spuneam, Ecaterina Andronescu este doar un pion util în continuarea acestui plan meschin de distrugere treptată a educației românești, plan care vizează menținerea și sporirea electoratului fidel PSD.