Pușcăriașul Severin, pe culmile PUTINISMULUI: ”Occidentul a interzis României să construiască autostrăzi” MIZERIILE unui fost ministru de Externe

Delir anti-european de cea mai mizerabilă speță al unui ex-FSN/PDSR/PSD-ist: nici mai mult, nici mai puțin, fostul pușcăriaș Adrian Severin (condamnat la 4 ani de închisoare cu executare pentru luare de mită și trafic de influență) debitează, pe Facebook, că Occidentul s-ar fi folosit de procedurile Uniunii Europene pentru a interzice României realizarea de… autostrăzi. Adică, FSN/PDSR/PSD – care, cu mici excepții, a fost mereu la guvernare – nu ar avea nici cea mai mică vină în acest sens.

Halucinația e cu atât mai dezgustătoare cu cât provine de la un fost ministru de Externe (dar și europarlamentar), care insistă că maleficul Occident ar fi luat în calcul, la începutul tulburilor ani '90, un proiect de… ”dezmembrare și partajare geopolitică” a României, motiv pentru care tot Occidentul (Germania e arătată cu degetul) ar fi… ”amorsat agitațiile de la Târgul Mureș din martie 1990”.  

Atragem atenția că manipulările împroșcate de fostul pușcăriaș nu sunt altceva decât narațiuni putiniste de factura celora revărsate de propagandiștii Sputnik. De altfel, Severin s-a remarcat, de-a lungul ultimilor doi ani, printr-un discurs profund anti-european de inspirație rusească.

Precizăm că Ștefan Frumușeanu (”Cine mi-a ucis fiul? Dosarul Frumușanu-Crăiniceanu se redeschide”, Editura Humanitas, 2015, București) îl acuză pe Adrian Severin că s-a implicat în mod activ, în repetate rânduri, în tergiversarea și distrugerea dosarului dublului asasinat săvârșit în Piața Victoriei, în timpul mineriadei din septembrie 1991, speță în care a fost făcut scăpat criminalul cu epoleți.

Podul.ro vă prezintă o serie de spicuiri din delirul lui Adrian Severin:

”Autostrăzile care ar fi trecut Carpații ar fi contrazis proiectul geostrategic occidental al dezarticulării României, respectiv al menținerii ei într-o stare susceptibilă oricând de dezmembrare și partajare geopolitică. În special proiectul Europei germane contempla posibilitatea unei frontiere externe pe linia Carpaților Orientali și Meridionali. De aceea, măcar cu titlu de test sau de pregătire a terenului, dacă nu cumva chiar cu ambiții imediate mai mari, s-au amorsat agitațiile de la Târgul Mureș din martie 1990.

În consecință, dincolo de corupția națională și internațională care, mână în mână, au jucat un rol nefast în chestiunea autostrăzilor românești, o explicație a absenței acestora stă în faptul că Occidentul european s-a folosit de procedurile UE pentru a ne interzice în concret realizarea lor. Oamenii politici români care s-au opus au fost înlăturați de la putere, iar dacă nu s-a putut doar cu atât, au luat drumul pușcăriilor fiind declarați corupți în urma unor procese trucate.

Liderii și forțele politice care protestează astăzi față de lipsa autostrăzilor sunt tocmai aceia care au susținut și susțin în continuare un asemenea mecanism de distrugere a elitelor naționale și blocare a oricărui progres în dezvoltarea infrastructurii naționale. Nerușinarea lor este pe măsura imposturii și a trădării lor”.