Scandalul Tarom ia amploare. Cearta comandanților. Soțul pilot al Mădălinei Dobrovolschi, purtătoarea de cuvânt a președintelui Iohannis, se ceartă cu noul director al companiei, pilot și el

Recenta demitere a directoarei Mădălinei Mezei din fruntea Tarom și acuzele grave ale acesteia la adresa ministrului Tranporturilor, pesedistul Răzvan Cuc, care i-ar fi cerut să rețină aeronavele cu parlamentari la sol pentru a bloca moțiunea de joia trecută, au aprins spiritele și în cadrul companiei, doi piloți simțind nevoia să se exprime public tranșant pe această temă.

Unul dintre ei, care ia apărarea directoarei demise, este pilotul Emil Dobrovolschi (foto, stanga), soțul purtătoarei de cuvânt a președintelui Klaus Iohannis, Mădălina Dobrovolschi. El acuză că în fruntea companiei au fost numiți „tot felul de mercenari”.  "Noi, pilotii, nu facem politica. Pilotăm avioane si ducem pasageri la destinație, in siguranța. Am tăcut si ne-am înghițit amarul când ne-au pus șefi tot felul de mercenari si oameni fără nicio experienta, cand analfabeți care scriu ,,mi-au" intr-un cuvânt au ajuns mari șefi in minister si ,,aveau grija de aviatie". Am tăcut văzând compania Tarom ajungând sa fie alungată din birourile din Otopeni încât am ajuns sa stam pe canapele pe holuri in timp ce in birourile noastre stau companii concurente. Acum politrucii ne schimba din răzbunare al patrulea manager general, unul crescut in Tarom si care are cu adevărat planuri de viitor si noi tăceam?", scrie Emil Dobrovolschi, într-o postare pe Facebook.

Noul director al Tarom, pilotul Valentin Gvinda (foto dreapta), îi răspunde, tot pe Facebook, într-o postare, precizând că nu este mercenar, nici înregimentat politic și nici reprezentant al vreunui grup de interese: „Eu sunt Pilot si nu sunt mercenar...am început acesta profesie în 1981, atunci cand altii care judeca acum, nici nu se nascusera inca, si pentru ca toata lumea sa stie, nu sunt inregimentat politic si nici nu am fost vreodata, nici macar atunci cand unii dintre voi erati inca la gradinita si care pentru ca acum sunteti baieti mari, ar fi trebuit sa stiti macar ca in acea vreme, era obligatoriu sa fi membru de partid ca sa iesi pilot comandant...eu prima calificare de pilot comandant am primit o in 1987...Eu nu am venit in Tarom nici ieri si nici acum o luna, activitatea mea de pilot este publica, si firesc sunt mandru de ea dupa 38 de ani de zbor, inceputa in aviatia utilitara, AACR si aici la Tarom, unde voi cei de azi atat de obedienti si malitiosi, va aratati nemultumirea unei schimbarii pe fb...Si tot pentru voi, cei razvratiti si nemultumiti va sugerez sa veniti sa discutam direct chestiunile care va framanta si care va nelinistesc...incetati va rog cu vaicarelile si mizerile pe fb, aratati-va demnintatea de piloti daca vorbiti despre aceasta profesie sau daca cu adevarat va pasa de Tarom...Eu nu fac parte a vreunui grup de interese si ma bucur ca este asa, iar cei ce ma cunosc cu adevarat pot confirma acest fapt”

Detalii despre scandalul izbucnit la Tarom puteți citi AICI